Klantendienst: +32 487 48 27 07
Heb je vragen of problemen bij een bestelling?
Op deze pagina kan je de meest gestelde vragen terug vinden.
Staat je vraag / antwoord er niet bij? Stuur een mailtje naar info@tekstborden.be.
- Kan ik deze webshop vertrouwen
- Worden de prijzen exclusief of inclusief BTW getoond op de webshop
- Zijn er extra kosten waar ik rekening moet houden
- Zijn er extra transport kosten en wat zijn de verschillende mogelijkheden
- Wat moet ik doen als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet of beschadigd is
- Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd
- Leveren jullie ook aan Nederland, Duitsland en Frankrijk
- Hoe kan ik betalen?
Kan ik deze webshop vertrouwen?
Ja en wij doen alles voor onze klanten de beste service aan te bieden. Je leest wel eens horror verhalen van betaalde goederen die nooit geleverd worden en dat ze bij de webwinkel geen gehoor krijgen.
Ben je aan het shoppen op pottenpers.be en je hebt vragen of je wil zeker zijn dat we onze afspraken en onze leveringen nakomen. Bel even ➡ +32(0)487 48 27 07
Worden de prijzen exclusief of inclusief BTW getoond op de webshop?
Inclusief, Je ziet dadelijk het eindbedrag met BTW meegerekend zodat je dadelijk ziet wat de totale prijzen zijn.
Zijn er extra kosten waar ik rekening moet houden.
Nee, we hebben geen administratieve extra kosten. Wel moet je in sommige gevallen rekening houden met een kleine meer kost voor het transport. De verschillende mogelijkheden kan je bij de volgende vraag terug vinden.
Zijn er extra transport kosten en wat zijn de verschillende mogelijkheden.
- Afhalen is gratis, wat logisch is, het magazijn is gevestigd in Mechelen. Dus als je in de buurt woont is dit de goedkoopste optie.
- 5,5 euro bij levering in België via Bpost aan huis geleverd.
- 8,5 euro Nederland, Duitsland en Frankrijk.
- Gratis bij een bestelling boven de 40 euro (excl. BTW)
Wat moet ik doen als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet of beschadigd is?
Omdat elke situatie verschillend is trachten we probleem per probleem een oplossing te vinden. Stuur bij problemen een mailtje en wij trachten binnen de 24u contact op te nemen.
Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven alles binnen de vijf werkdagen te leveren. In praktijk zal het meestal drie werkdagen zijn.
Woon je in Mechelen of in de buurt van Mechelen dan is het goed mogelijk dat wij de dag zelf nog het pakketje persoonlijk leveren.
Uitzonderingen:
- We trachten de voorraad op de website up-to-date te houden. Maar omdat we via verschillende kanalen verkopen kan het uitzonderlijk gebeuren dat het product niet meer op voorraad is. De leveringstermijn kan dan oplopen tot vijf werkdagen.
- Verlof: De boog kan niet altijd gespannen staan en ook wij nemen af en toe verlof. Dit wordt duidelijk aangekondigd op de website en ook in de bevestigingsmail.
Leveren jullie ook aan Nederland, Duitsland en Frankrijk
Ja, Levering in het buitenland is geen probleem!